Известие

Collapse
No announcement yet.

"Баш майсторите"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • "Баш майсторите"

    Карам си алфата вече три поредни седмици на комп. диагностика щото усещах че нещо се замисля преди да поеме.Първиа път ми викат че съм имал скъсан маркуч(карам я на сервиз нема нищо такова)Втория път ми викат бедна смес или обърнат бенз. филтър(карам я на сервиз нема нищо такова)Третия път(днес)ми викат че ламбда сондата е издала напълно(като предишните 2 пъти пък си работеше перфектно).Та се чуда вече какво да правя, до 3 хиляди се замисля докато поеме а даже и после но на горе от 3 вече не се усеща много ама го има тва замисляне
    Alfa 146 1.6TS 16v '98
    Fiat Punto 55 1.1 `97 - градската

  • #2
    Re: "Баш майсторите"

    Първоначално публикувано от SNAIPERIST
    Карам си алфата вече три поредни седмици на комп. диагностика щото усещах че нещо се замисля преди да поеме.Първиа път ми викат че съм имал скъсан маркуч(карам я на сервиз нема нищо такова)Втория път ми викат бедна смес или обърнат бенз. филтър(карам я на сервиз нема нищо такова)Третия път(днес)ми викат че ламбда сондата е издала напълно(като предишните 2 пъти пък си работеше перфектно).Та се чуда вече какво да правя, до 3 хиляди се замисля докато поеме а даже и после но на горе от 3 вече не се усеща много ама го има тва замисляне
    http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=6249
    Alfa156 Against All

    Comment


    • #3
      Alfa 146 1.6TS 16v '98
      Fiat Punto 55 1.1 `97 - градската

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от SNAIPERIST
        и мойта горе долу е в същото положение и незнам какво и е....... къде беше на диагностика?
        http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=7186
        Alfa156 Against All

        Comment


        • #5
          Съболезнования на колегата с многото диагностики дано уцелиш някой да ти каже кво и е

          А за другия спамер смятам че достатъчно ти се каза за твоята кола от месеци насам и не виждам ти да си направил нещо или да си отишъл на диагностика
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            Спамера ходи ама "майсторите" се чешат по главата.Аз се надявам някой с подобен проблем да даде съвет.Много ми било маслото в двигателя(източиха го на ниво),термостата не работел(смениха го),некви там датчици за температура и тях смениха,въздушен филтър и него ( а беше на 3000 км),Иначе сичко друго и е наред- според "майсторите".Важното е че ми зеха парите а ефекта е 180км/ч-таван и набира половин час,и антифриза ми смениха -ама аз не съм милионер.Като имам пак "излишни" пари ще ходя да им давам да лапат та нали и те са хора току виж земе да вдига 185
            Alfa156 Against All

            Comment


            • #7
              може да е от три неща:

              свещи купуваш нови, при ТС моторите имат огромно значение

              второ от дебитометъра, вътре има датчик за температурата на въздуха и за неговия входящ обем, при неработене на едно от двете прави лошо смятане с лабда сондата, резулатат е невървене, а след 3000 тръгва, защото тогава клапата е отворена вътре в дебитометъра изцяло и не пречи на въздуха по никакъв начин

              трето , има една клапа на маркуча за връщане на излишното гориво в резервоара. малка метална кръгла кутийка, вътре клапата представлява една капса която се отваря и затваря при определено налягане на горивото с пружинка, като се износи и прави мизерии, при немските коли работи след 2500 , при алфите май след 3000 оборота, след 3000 оборота вече си на педала и нейната работа няма голямо значение, вътре е с пружинка и топче, лесно се износва.

              може някой да каже повече по темата....

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от dim
                може да е от три неща:

                свещи купуваш нови, при ТС моторите имат огромно значение

                второ от дебитометъра, вътре има датчик за температурата на въздуха и за неговия входящ обем, при неработене на едно от двете прави лошо смятане с лабда сондата, резулатат е невървене, а след 3000 тръгва, защото тогава клапата е отворена вътре в дебитометъра изцяло и не пречи на въздуха по никакъв начин

                трето , има една клапа на маркуча за връщане на излишното гориво в резервоара. малка метална кръгла кутийка, вътре клапата представлява една капса която се отваря и затваря при определено налягане на горивото с пружинка, като се износи и прави мизерии, при немските коли работи след 2500 , при алфите май след 3000 оборота, след 3000 оборота вече си на педала и нейната работа няма голямо значение, вътре е с пружинка и топче, лесно се износва.

                може някой да каже повече по темата....
                Еми уж ламбда сондата и дебитомера си били ок.Само пипаха дебитомера ,почистваха го с чистител и разлика не намерих никаква.Ще ходя да ми прочистят дюзите някъде ,но незнам къде и после ще мислим за свещи.....
                Alfa156 Against All

                Comment


                • #9
                  на булвард европа, в люлин,където се пресича с околовръстното, като идваш от сливница, в ляво има един голям сервиз. Точно преди Ms Bricolage, там го правят това нещо с дюзите.аз мойте ги смених с по - запазени от форд, старите бяха натрошени отпред и пръскаха накъдето си искат , но разлика не усетих освен в разхода с около литър в града.. за дебитометъра или сондата никой не може да даде гаранция дали работи датчика вътре или не, простосе слага от кола без проблеми или нов за проба...

                  Comment

                  Working...
                  X